Nu är de gjort!

Nu har jag officiellt anmält mig till min första tävling, LÄSKIGT!! men de ska bli skitkul att äntligen få komma ut och prova, egentligen hade nog varit bra att vänta till våren, men vad har jag att förlora på de, jag vill bara prova de får gå som de går :) Har anmält mig till T8 och V5 så spännande så jag blev nervös när ja skickade in anmälan :P
 
Red Snerra idag och idag var hon spänd hela hon, hon ska nästa gå varje dag för att hon ska vara avslappnad, Hon fick vila igår för jag behövde rida Synd också. En bidragande faktor är ju att hon fick gå med Disa på ridturen idag och de var första gången samt att hon brunstar som tusan just nu :/ men men de kan ju bara bli bättre :)
 
Dags att sussa, jobbigt att vara på jobbet nu med småpluttarna innan vi lär känna varandra ordentligt.
 
bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0