lååång vecka..

Bara onsdag idag och har varit supertrött iof så hänger de som efter en att man hade föräldramöte i måndagskväll och inte kom i säng i bra tid på kvällen så efter man gjort stallet, totalt blev det 4,5 timmes sömn natten mellan mån-tis. Så de kan ju bero på det. Har iaf min tidiga fredag nu på fredag så de ska bli skönt! :) Sen ska de bakas till kursen och till födelsedagen som kommer. I helgen som va gjorde ja min första cheesecake, de blev en daimcheesecake med toffee sås på. Mums! Kolla in hur den blev :)
Hög och fin blev den. Tycker om att testa nya recept och framför allt se vad andra tycker om det jag bakar, ungefär som när man ger bort julklappar, man sitter och väntar på reaktionen. Ska försöka komma på vad ja ska göra till kursen och vad ja ska göra till födelsedagen och vad ja ska ta med och bjuda på, på jobbet.
 
Fick hem back on track paddarna i fredags och lindade om henne i lördags, promenerade med Disa då också, måndagen var hon mer svullen då ja inte kunde spänna åt och ge stöd åt henne ordentligt när paddarna tyvärr visade sig vara för stora :( så då bytte ja tillbaka till filtunderlaget och lindade om henne igen så nu har svullnaden gått ner igen. Puh! Så rädd att de inte ska läka ordenligt. Min framtida tävlingspålle (ja jag hoppas på det iaf :P )
 
Nee nu ska ja ta o sussa lite så jag orkar upp imorgon..
 
Natt natt o kramar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0