Toppen avslut på helgen!

Kunde inte ha fått en bättre söndag tror jag, tokfint väder, god mat och en jätteduktig häst :) avslutades med middag med svärmor o gänget. Jag somnar med ett leende på läpparna. Och jag tror att alla ekipage på kursen var nöjda med deras och hästarnas insatser idag för ja tyckte iaf att de såg ut som det gick bra för de som jag hann se :P Blev tyvärr inga bilder från kursen då jag totalt glömde knäppa ngt kort. Nästa gång ja rider på banan med Snerra så ska Perra (hihi rimmade visst) få filma när ja rider, de är så nyttigt att se sig själv när man rider :) och framför allt jämföra med det han filmade i höstas. Fick mycket beröm för min ridning idag, jag själv tyckte väl inte att de hade hänt så jättemycket med Snerra och mig sen förra kursen men de hade det visst :P Hon skötte sig toppen och jag är enormt tacksam över att ha möjligheten att rida för 2 så otroligt duktiga människor, både Peter och Bonny har hjälpt mig massor!
 
Ingebjörn var ut idag också och behandlade Disa med shockwave (stötvågs behandling) hon tyckte inte att det var nämnvärt läskigt, allra helst inte när Birgitta stod med en morot i fickan :P Han tyckte iaf att det såg lite bättre ut så det får vi väl hoppas på.
 
Känner att de här inlägget är lite osammanhängande, men de tror ja att de får vara ikväll för ja är rätt trött i huvet efter en intensiv dag ;)
 
Puss på er allihopa!
 
En bild från en träning för Bonny på ovalen på Svanby höstas :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0