Blonda prinsessan kommer hem

Imorgon ska vi hämta hem min blonda prinsessa.  Som ni vet har jag ju 3 stycken ;) en blond, en svart-brun och en rödlätt. Har lite ångest över hur jag ska göra med henne sen, jag kan inte ha 3 hästar,  jag varken hinner eller har råd med det :-/ 
 
Provade tävlings outfiten idag och kom då på att ja lär tvätta kavajen.. hade visst inte tvättat den sen sista tävlingen förra året.. kände mig rätt redo när man satt på sig alla kkäderna och stövlarna! Har planerat in att tävla 30.e mars om allt går som det ska så lär väl anmäla mig ganska snart även om sista datumet var den 26.e mars.. 
 
Håller på och kollar igenom säsong 3 av Teen wolf, superbra och Tyler Hoechlin är det dreggelvarning på ;-) 
 
Disas ben är vad man kan se med blotta ögat bättre, såret är nästan borta och svullnaden har i princip lagt sig helt :-) hoppas på bra resultat sen efter shockwave behandlingarna som hon ska få.. håll tummarna gott folk! 
 
 


Kommentarer
Ewa

En bra egenskap Maria att vara ute i god tid :) Anmäl o betala snart, kan tänka mej att det blir fullt rätt fort ..... O bra tänk att ha "tävlingsstassen" redo i god tid, inga onödiga stressmoment nån dag före tävling!!!
Kram från
Ewa

Svar: Tävlingsstassen är i princip packad ;) ligger i en byrålåda redo att användas. Ska försöka jaga reda på en finare hjälm som är svart och inte gråbrun som min blivit med tiden ;P inte hittat nån hjälm utan "vridknapp" i bak dock som ja vill ha. Har du varit därute i Fjärdhundra något? :) tänkte om du vet hur de ser ut, de har ju inga gårdsbilder på hemsidan.
Kram kram
Mia

2014-03-01 @ 21:56:37
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0