Trött!

Mm väldans trött, men ganska nöjd, önskar bara att jag hade mera tid och framför allt ork till att rida om kvällarna, inget sug alls när de är snålblåst och mörkt. Känner en glädje till att gå till jobbet igen, vet inte vad de var förra terminen, inskolningar suger musten ur en! Ska rida kurs nu på söndag för Peter Häggberg, och jag har väl aldrig längtat till en kurs så mycket som nu, behöver lite ny inspiration. Efter kursen har jag tänkt att sätta mig ner och anmäla mig till en tävling så jag har ngt att träna för, för jag inbillar mig att de blir lättare att vara ihärdig med ridningen då :P Kan de va så tro?
 
Nu ska de fyrbenta få komma in för natten, måste lyfta ur kraftfodret som ja köpte idag också.. var på dom på granngården om att jag hade beställt en mineralsäck av dom för ca 4 veckor sen, och oops de hade visst ringt en gång förra veckan, mitt i lunchtid. Av nån anledning missade jag helt att de ringt och pratat in på telesvar.. hmm.. skärpning till mig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0