Glader! :)

Ja idag/ikväll är ja glad och nöjd, Snerra var så lösgjord och fin idag så jag vet inte vad som hade hänt riktigt :P känns som att vi jobbat ihop oss riktigt bra nu på sistone och mycket tack var bästa Bonny och Peter, är så glad att jag har chansen att rida för dessa toppentränare! :D
Hade finsällskap idag av Hanna och Töfradis, lilla hoppeloppan håller på att bli stor, hon har utvecklats otroligt nu under vintern, superflott har hon blivit!
 
Igår var svärfar på besök och då fick jag ett till bidrag till hjälmen, så nu ska ja köpa mig en tävlingshjälm! :) En som inte är solblekt ;)
 
Nee dags att bege sig! Hej Svejs!


Kommentarer
Ewa

Det är din träningsvilja som gör att din häst går så bra!!! Gillar din kämparglöd <3
Kram bästa Maria
från
Ewa

2014-03-22 @ 22:53:11
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0