Månadsinlägg..

Ja nu blir det mer eller mindre ett månadsinlägg, så ofta som jag skriver här :P

Träningen med Snerra går som på räls och hon orkar bära sig bättre och bättre, idag var inte fokus lika bra, men o andra sidan så hade jag Millan med mig på Brúda så fokus från min sida var väl inte riktigt bra.. ;) Red Disa med Hanna idag och då visade det sig att Disa blivit halt, fick sig en broddspark för några dagar sen och förmodligen överbelastat till den andra sidan. Från att ha varit utan skor i en månad till att bli halt :/ när ska ja få igång min flicka igen..?! jaja får lägga krut på Snerra så länge, får se när första tävlingen blir av :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0