Vann rätt låt?

Vet inte jag.. hade nog hellre skickat vidare ngn av låtarna som inte var med i finalen. Men Sanna är duktig så ja hoppas att det går bra, jag tror dock inte att den slår så hårt i eurovision..
Efter att ha haft datorn med livesändning på, på bordet, så har ja bakat efterrätten till imorgon på kursen under tiden, fiffigt de där med internet och datorer ;D
Imorgon är det peterkurs igen och efter att ha ridit Snerra idag och hon kändes fin så tror ja de kommer gå bra, i med havre idag så hon orkar bara :) Helt otroligt, ja har aldrig varit med om att ha en häst som går att ge havre, skulle ja ge det till Synd så skulle man ännu mer kunna likna henne vid en duracellkanin, hon bara går och går och går.. :P Snerra orkar inte utan ett energirikt kraftfoder och har inte upplevt henne bli spänd av det heller vid ridning. Provat Pessoa ett par svängar ute nu och idag när ja red henne tillsammans med mamma och Trostan så slappnade hon av ordentligt och bar sig fint i tölten :) Ska dock försöka montera bort broddarna för de gör så att de blir onödigt tungt för henne att springa på gruset. Snubbligt värre blir de när hon är trött och inte lyfter fossingarna ordentligt..
 
Nu ska ja ta o byta om och åka till stallet, vara bara tvungen att skriva några rader..
 
Bye bye!


Kommentarer
Ewa

Ha nu en riktigt inspirerande kursdag imorgon!!! Jag jobbar tyvärr ...
Kramkram
Ewa

Svar: Hade en toppendag i solskenet :) även om det blåste en hel del så fick jag ta av mig jackan för att de blev tokvarmt inne på banan. Det hettade fint om kinderna efter en heldag ute i sol och blåst. :)
Mia

2014-03-08 @ 22:33:42
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0