Sjåig dag på jobbet..

.. avslutas med en lugn och skön kväll då Tina skicka sms och sa att hon skulle ta hästarna, skulle ha ridit när jag kom hem men de var sån hemsk snålblåst så ja struntade i att rida, skulle iaf vara genomfrusen när ja kom tillbaka från turen. Synd för jag hade behövt träna lite men de blir fler dagar. Och vet ni vad?! de blir ljusare och ljusare om kvällarna nu :) Glad är jag för det! Skönt att de heller inte är så jättemycket snö, tycker det är lagom nu :) man kan rida överallt men hästarna får ändå träna lite när dom trampar i snön. I helgen är det peterkurs igen, ska bli så kul! Jag är heltaggad faktiskt inför denna gång. Nu ska ja rida Snerra på kursen, känns som att det är dags igen, behöver en liten knuff framåt, även om de gått jättemycket framåt och jag känner att jag börjar connecta ordentligt med henne nu. Pratat om det många ggr med mamma, det tar nästan ett helt år innan man lärt känna en häst, och jag har haft Snerra sen i maj förra året.
 
Per håller på att ladda upp bilder från tävlingen som Hanna var på, på Strömsholm, vintermästerskapen, ja hade kameran med mig då och jag hoppas att de blev ngn bra bild iaf :)
 
Nu ska ja kika på Djurens hjältar på tv4 sen blire dusch och sängen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0