sööööööööööömnbrist....

sömnbrist är de gott om, så skriver ja fel nu beror de på trötthet, ja ska upp om några timmar då jag har öppningen på dagis, men ja har fanimej inte hunnit sitta här ngt så ja var tvungen att kolla mailen.

Gårdagen var väldigt händelserik, jag var till Sarah och Henke efter jobbet och kollar på Quellys bebisar, sååå söta! :) och sen kom Lena med Twist för jag hade ordnat en fodervärd till lilla twisten, en jobbarkompis till mig som sökte hund. lr ja hennes dotter men iaf :) så nu är dem hundägare igen.. typ ^^

Idag har ja jobbat och sen åkte ja hem, och då var de mat, sen hade kurt satt upp taket klart i mitt rum och skulle börja slipa golvet :D:D:D jippie!! nu har han även spacklat väggar som ska slipas och sen spacklas igen, sen ska tapeterna upp och så ska golv inhandlas. SEN så SKA den osynliga mannen komma hit, som ja skrivit tidigare så heter han per-martin, men han lyser oftast med sin frånvaro..  men de tar sig närmre jul nu iaf :P

Nu måste jag stupa isäng så hade så bra så hörs vi en annan dá...

C ya..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0