Duktig idag :D

Idag har ja ridit bägge mina pållar, så duktig har ja varit idag =) den ena behöver travtränas och samling i tölten, och den andra behöver trav/galopp tränas för att stärka musklerna i rumpan och träna bärigheten, men de e ju så jävla lätt å träna på de när man har is som underlag... Synd var så satans pigg så de enda hon ville gå i var galopp, inte ett dugg läskigt lr hur?? :S och spöket var ungefär lika mjuk som en planka idag då underlaget var is och de tyckte hon inte om!

Vet inte var denna dag tog vägen :S

Imorrn ska mamma åka till en av hennes väninnor som ganska nyligen har gjort sig av med sina hästar och hade en hel del grejjer kvar som hon frågade om inte vi var intresserade av, och tanken var att ja skulle ha följt me, men dem ringde från Mattis idag och frågade om ja inte ville jobba imorrn och de säger man ju inte nej till! pengar e bra att ha ^^

Lägger in lite nyare bilder på bebisarna som inte längre är bebisar :P
MIn söta lilla trollunge Disa

Mammas lilla/stora bebis

Disa & Spök



Visst e han stor?! han är nu ca 7 månader och har inte långt kvar till mammas höjd.. vart ska dem benen ta vägen..

En av mina älsklingar! dock den som ligger mig mest varmt om hjärtat.. ¨Taget i höstas, men de var en picture for the moment så de gick fort och bilden blev sné.. men fint iaf =)

Nu äre dags för duschen och sen sängen!
Natti natt.. bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0