Kan det inte vara lördag hela veckan?

Då skulle denna enda lediga dag vara för evigt.. *suck* nu kommer jag att jobba imorrn och sen ska ja jobba i nästan 2 veckor, om räknar bort lördan och söndan näst-nästa vecka.. ja kommer nog att vara helt dö efter den här sommaren, men men man är väl rik lr nåt sen ;P ( yeah right.. as if..)

Nu har Sarah hjälp mig med gästboken på min hemsida så nu kan ni skriva där :D www.freewebs.com/kirevir

Idag har Sarah, Henke, Sofie och lilla William varit här, så Sofie och Millan har lekt och ja har busat me William och hundarna har lekt med deras Enya, så nu är vi nog alla nöjda och glada. Vi skulle bjuda dem på mat men precis när mamma ska göra iordning spaghettin så ringer deras telefon, så då är dem tvungen att åka hem, synd för dem att dem gick miste om den goda maten.

Har insett att livet som vuxen alltid är så kul, ok de kanske jag redan visste, men om jag säger såhär då, livet som icke fast anställd är inte alltid så kul, man tar de arbete man får och ibland jobbar man så mycket att man nästan slår knut på sig själv. Jag har insett att när jag får ett fast jobb så kommer jag nog inte att jobba 100% och ha såhär mycket djur samtidigt, man hinner ju inte ha ngn som helst fritid och man hinner knapp få den sömn man behöver. Nee kroppen klarar inte att jobba 125% hela tiden..

Bebisarna växer så de knakar, Thokki har inte långt kvar nu tills han är lika stor som mamma sin, och lilla pluttan som ännu inte fått ngt namn har oxå växt på sig ordentligt, även om hon är lååångt ifrån Thokki än :P Min kamera har gått sönder så de kommer att vara dåligt med bilduppdatering nu, vilket är synd nu när dem faktiskt har växt lite. Thokki har tappat de mesta av pälsen i ansiktet så nu är det bara att vänta på att han ska börja se tuffsig ut på kroppen. Lillplutten.. lr ja.. "storplutten"  kanske stämmer bättre ^^ Nu är iaf båda bebisarna försäkrade ordentligt så om det skulle hända någonting så finns det hjälp att få från försäkringsbolaget :)

Nu ska ja gå ut i stallet en sista sväng och pussa på bebbarna och deras mammor och sist men inte minst Reykur och Birk ^^

Ha de gött gott folk, jag vet att ja iaf ska försöka me de..

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0