Under sker..

Haha andra dan jag skriver i rad nu :P var ett tag sen man gjorde de ^^

Idag började jag jobba 05.45 och försov mig lite med gjorde jag, jag kom upp ca 5 istället för halv 5, men men de gick bra ändå och jag kom i god tid före barnen iaf.
Läskigt att öppna där nere på tegelbruket, bor ju massa fyllgubbar i de andra huset :S och häromdan stötte jag på en, de var 2 mörkhyade pojkar som hade retat upp honom och självklart skulle han då gå fram till mig och skälla på mig me!! blää va läskigt de va, han var hotfull :S så nu ser man sig alltid en extra gång över axeln när man går ngnstans..

Iaf så när jag slutade kl 13 så åkte vi hem och gav hästarna sen begav vi oss till Valbo och gissa om ja handla, jag har ALDRIG handlat så mycket på en och samma dag!! inte mamma heller för den delen, inte åt sig själv iaf.. Nu har jag handlat present åt Emelie och lilla Ludwig :) så nu ska jag försöka få tid att gå dit och träffa dem nu när dem ändå är i Tierp i veckan. Skickat ett sms nu till Emelie så får vi se vad hon svarar ^^

Imorrn ska ja jobba igen mellan 9-17.30, tuff dag igen, jag har förstått att jag aldrig kommer att orka jobba 100% själv den dag ja får fast jobb, oavsett om jag inte hade djuren tror ja de skulle vara jobbigt. typ mellan 70-80% skulle vara alldeles lagom för min del. då hinner jag rida ibland me :P

Nu ska ja gå å dra me mig mamma ut i stallet och natta pållarna, måste väl gå igenom Spöket igen förstår ja ^^ tycker så synd om henne som måste ha helklädnad dygnet runt, dock har vi ett litet problem.. lilla fölet är förjäklig på att ta av henne luvan!! Ngn som vet ngt bot på de?? hon är så snäll så hon säger inte nej till ngt han gör.. just nu går hon själv framför stallet så hon kan gå in där me.. hon tycker de är jättemysigt. :)

Aja bye bye! C ya..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0