En mästare har gått ur tiden..

Ja det är med gråten i halsen jag nu kan berätta att Senjor Ari har fått vandra vidare till Trapalandas evigt gröna ängar, Jag tycker jag har det tufft som vet om det nu, men jag tänker på alla de som har häst i stallet alla som har taget del av han kommer nu att få känna sorg i sitt hjärta, han var speciell den där herren, och det finns inget jag ångrar över att jag lärt känna den hästen. jag känner extra med Malin oxå..

länkar till ett tidigare inlägg där det finns bilder på den lilla stjärnan.. 
Senjor Ari

Idag har min kära lilla förkylning accelererat.. IGEN.. *suck* den är lika jävlig som förra gången så nu har jag skavsår under näsan IGEN.. blää... men ändå blir det inte så jävligt att man blir seg i kroppen nej de blir bara huvet och näsan.

Håller tummarna nu för att mirre fixar de där på fredag :P I need It!!

desperately..

Natt natt.. sov gott och dröm sött ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0