One more day..

then It say´s "kaboooom!!!" haha nee då :P jag har inte ens tid för de, ja jobbar mellan 9-16 och sen 18-20 så de blir himla skoj... lr inte :P vill ju vara hemma =/

Min kära vän Issa var här igår, stackaren var ganska förkyld =/ (hmm undra vem som smittat henne?! *oskyldig blick*) fick iaf paket av henne, väldans snällt :D fick ramar, blockljus, kalligrafipennor och hästgodis, just what I wanted :D

De är första året och gången som ja ar haft svårt att veta vad jag vill ha, men de har hänt så mycket runt omkring mig just nu, och huvet är tommare än någonsin :S Visst de finns grejjer som amn vill ha, men ja hmm.. dem har en förmåga att vara hiskeligt dyra och inget som ngn annan vill köpa ^^ typ en sadel lr nytt träns till ngn av pållarna ;P 

 
Nu ska ja ut och ta in pållarna och se om de går att skala av Birken lite.. han har en förmåga att se grå ut denna årstid och de spelar ju ingen roll vad man gör, men nästa gång de blir torrt och han blir någorlunda ren så ska han RAKAS, ja ska försöka ta halsen nu ikväll för han kliar sig, tänk dig själv att sitta/stå inne med en stor dunjacka på dig som går från huvud till tår! Nee tycker synd om han så nu ska han skalas lite :) blir storskalning sen om han inte börjar fälla snart!!

aja ha de gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0