Partajbrist

Ja tror ja har abstinens! hör och häpna.. men ja vill umgås och dricka gott me mina vänner. Och det är NU! saknar nyårsafton, synd att de inte går att spela i repris, ja ångrar att ja inte knäppte kort då =(

rastlös..

make It go away!!  It will drive me crazy..


Min dag började med frukost på sängen, de ni ;) är en av våra födelsedags traditioner, men eftersom att alla vi jobbade i onsdags så blev det ingen frukost på sängen så då blev det de idag istället. 
Idag har ja haft kalas här hemma, med porterstek, sås o potatis och en mumsig princesstårta som jag beställt av mamma till min födelsedag! har upptäckt att de inte är bara jag som älskar marsipan och mandelmassa.. nee lillasyster är oxå helt tokig i det!

aja nu ska jag försöka hitta på ngt att göra annars får ja väl gå å sova.. jippie..

aja bye bye..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0