Äntligen bilder!

Här kommer bilder, dock bilder från olika tillfällen under hela sommaren/hösten :P

Mamma & jag var ute i skogen och letade efter svamp, vi hittade massor med svamp men inte de vi ville ha
.

En vacker stor flugsvamp, med en enormt röd färg. Liten söt flugsvamp, stod precis bredvid den stora  

Vi hade hundarna med oss oxå =) vissa mer fotogeniska än andra... t.ex. så är frida inte alls fotogenisk, fastnar inte ens..

snart flyger hon iväg..!! Haha som sagt vissa kan posera framför kameran :P

På utställningen i Stockholm fick Bertas pappa Alfred ett special pris av domaren.

Så söt i sin nya flshiga keps

Fler bilder kommer, orkar inte ladda upp alla nu =)

njut av dessa så länge ;)

Puss å hej leverpastej!


Kommentarer
Mandy

Jaa, Algot va ju oxå me i Lyxfällan :P Haha.

Ja men jag menar Susanne. Micke & Birgitta känner henne väl. De brukar åka & hälsa på henne oxå. Rätt häftigt :J Haha.

Men de va väl inte den här helgen du skulle va här? Nästa helg som ja förstod de på Birgitta. För i helgen skulle Birgitta bort & bara Micke skulle va hemma & nästa helg kommer Susanne hit. Aah, hur som helst. Jaa, kan du lära mig rida? Jag e faktiskt rätt på nu. Jag vill oxå rida.

2008-10-15 @ 13:37:03
URL: http://mandya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0