Dag ett avklarad

Nu är första delen av kursen avklarad Birgitta har haft en (som vanligt) jättetrevlig middag! tack snälla Birgitta för en otroligt trevlig kväll!
Jag blev ombedd av Susanne att byta bett till nästa lektion alltså lektion nr 2, mamma och jag var hem för att hämta ett annat bett, men när vi gett hästarna och tagit termosarna så försvann bettet ur våra små hjärnor iaf :P så jag fick fråga om de hade ngt bett till övers, för byta bett skulle jag minsann! så då fick ja låna Sarahs bett som hon hade till Salut, tackar för lånet :D men iaf.. jag red med ett vanligt tredelat tränsbett och hmm.. ja de var som att sitta på en planka!! totalt stenhård i munnen, men innerst inne så vet jag nog ändå att denna taktik hjälper, men de tar ju några ggr innan de gör de..

Förresten du i huset breve Birgitta vrf kom du inte ut ngn gång för? ;P själv hade jag häcken full konstant, så jag kunde inte komma och våldgästa dig, men imorrn vill jag att du kommer ut ;P jag ska rida redan 09.15 första gången så masa dig upp i tid ^^

nee nu stupa i säng!  puss å hej leverpastej!

hoppas ni har de trevligt i lilla Sandby..


Kommentarer
Jag i huset bredvid

Haha. Ja va ju på 30-årsfest hela lördagen. Men ja kom ut på söndagen =)

Nu e Bamsen borta :( Plutten då

2008-10-27 @ 14:01:19
URL: http://mandya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0