Nedräkning

NU är bara att räkna timmarna som är kvar tills ridkursen börjar =) Skoj som bara den!! och en glad överraskning är att ja får Björklingelönen redan imorgon, och de lilla som blev från Vattholma dagiset.
Jag har jobbat 2 dagar till i Vattholma och det är riktigt roligt, gillar personalen där riktigt mycket oxå :) har dock inte träffat den som jag jobbat för alla tre ggrna ^^

Nu har jag iaf äntligen fått papperen från hingstägaren, dem som har pappan till Disa. Han kan ni kika på på Offne Islandshästar, jättefin hingst som är rätt så ung men har fått jättefina bedömningar hittills och blev sjua på Landsmót med Jamila Berg i sadeln, de var oxå hon som importerade honom till Sverige, till Slätterne gård, där jag köpte Spök. Har tagit tid att få papperen från dem, fick vet att papperen hade varit på villovägar här i trakten, fanns tydligen en till ute i Yvre som hette Nina Maria Grannas :S lite chockad blev jag.. dock var hon så snäll så hon skickade tillbaka papperen till hingstägaren =)

Mamma och jag har tagit oss tid att smörja sadel och träns idag så de ska glänsa lite om oss ;P inte för att de hjälper så mycket när hästarna ser ut som vandrande dammhögar.... men men ngt ska väl glänsa iaf ^^

Nu ska ja sova så jag orkar med att hålla mig vaken hela dagen imorgon, men ja kan nog inte låta bli att läsa lite i "Vingklippt ängel" den är ju så fängslande, svårt att sluta läsa.. 

Natt natt!! 

 
Såhär snett kan de bli när man ska skynda sig att knäppa kort :P fin bild.. men sne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0