tätt på given..

jajamen, nu kommer inläggen tätt på given, och det beror på att ja numera inte ha till gång till datan "twentyfourseven", har inte råd att läman in min egen data just nu och då äre ju ingen idé att koppla upp sig på ngt internet heller i lägenheten :P

Idag har mamma och jag varit ute och ridit, hästarna var fortfarande sega efter genomkörningen i onsdags, så de var rätt bekvämt att rida, men lite jobbigt att behöva DRIVA. haha händer ju inte så ofta ^^

Mmm.. ska försöka få igång Spöket nu oxå, men känns som att de inte e så stressigt just nu, kan ju vänta till efter kursen.. Kanske Mandy vill hjälpa mig =)

Blää lär väl sätta igång och göra  maten.. VILL INTE!! men ok, kanske inte ska klaga, mamma har redan gjort köttfärssåsen så jag ska koka spaghetti och reda av såsen, men ändå så tråkigt.. ja vill laga mat till bara mig, ego men aa.. måste få va de ibland ^^

Ett dagis i Vattholma söker vikarier, ngn som vill skriva upp sig på listan?

aja got to go :P bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0