Läxa, pallmålning mm....

Usch så tråkiga dagsplaner jag är skapligt uttråkad kan ja säga, ska snart gå ut i stallet och ge hästarna hö men tänkte att ja skulle skriva några rader först, ev lägga in en bild lr 2 ^^ om internet samarbetar med mig...

Ja jag lär iaf göra lite läxa idag, skriva om IKEA och lite annat.. inge kul alls..

Har grundat klart pallen så nu ska lite dekor på den oxå :) men mamma måste köpa hem färg först så att jag kan måla, de ska va guldfärgad dekor på en svart målad pall =)

Var iväg på utställning igen i lördags uppe på brukshundklubben fast denna gången en inofficiell utställning vi fick ett HP blev bäst i ras (inte så svårt när det bara var Kira som var JRT) och sen blev vi grupp 2:a så vi fick lite priser med oss igen kul :) en ny ryggsäck, 2 paraplyn, en härliga hund tidning, 3 grisöron, en ask med Werthers kolor med kaffesmak (dem fick svärmor) och ciderhusreglerna (filmen) ska försöka slå ner ändan ock titta på den.. kanske kan få sällskap då oxå.. blev iaf en lyckad dag med endast några få regndroppar och dem kunde man ju förlåta ^^ Blev inga bilder knäppta nu på denna utställning, men Kira visade upp sig från sin bästa sida iaf =D 

Ska ge pållarna nu, dem fick tidigt imorse... 

Hejs svejs! 


Pappa upp i dan? ;)

Söta lilla Trostan (ok ganska stor iof ^^)
Kan man ha ett så sött huvud som han?

Lillys dop i Frösthults kyrka
Lillys dop


Kommentarer
Vera Mohlin

Hej vad kul att få se en bild på Trostan.Hoppas att allt är bra med honom.Hör gärna av er jag hoppas att han sköter sej.

Veronica

2009-09-01 @ 18:51:52
Isabell

Kul att de gick så bra på TBK! Grattis!

2009-09-04 @ 13:41:30
URL: http://honungshost.blogg.se/
Kikki

Grattis får man säga då...det var ju kul att hon visade sin fina sida ...kram Kikki

2009-09-09 @ 10:54:22
URL: http://www.hagvikenskennel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0