Utställning Tierp 23/8

Igår var det vi som hade utställning på Tierps brukshundklubb, måste väl säga att det hela förlöpte väldigt bra trots en del stress på slutet när vi fick pressa in en massa priser i klasserna som var på slutet för att bli av med dem, tidiagre på dagen var det fler klasser som var tomma eller bara ngn enstaka anmäld. Man var iaf rätt mör i slutet av dagen.. ja har träningsvärk idag...

Jag ställde Kira i öppen klass under 12,5" sträv och där gick vi utan placering trots att domaren tittade både länge och väl på henne. Mamma ställde Berta i öppen klass över 12,5" slät och de gick inte så jätte bra för henne heller, men domaren tycke om henne och Berta var duktig nog att nosa påhonom så egentligen var det en ganska lyckad omgång för henne :)
Millan ställde Kira i "Barn med hund" och trots att hon blev utan placering så fick ju alla barn en rosett och ett varsitt pris, så hon var så mallig över det sen =) Jag valde att gå in i Consulationclass med Kira, klassen är till för hundar som inte har fått ngn rosett under dagen, och i den klassen blev vi 2:a!! :D av en hel mängd hundar så jag gick inte helt prislös iaf ^^

Utställning på TBK


Kommentarer
Kikki

Grattis till rosetten...och jätte tack för hjälpen med mina hundar...kram Kikki

2009-08-24 @ 14:26:56
URL: http://www.hagvikenskennel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0