Jag vill ha mera sömn!!

Vrf kan inte dygnet ha flera timmar än vad de har nu.. jag vill sova mera och göra mera.. de går inte så bra ihop =/

Thokki är iaf ngt bättre nu efter tre dar på penicillin och smärtstillande, han har inte längre ngn feber iaf =) så skönt för lillpojken! Malin och jag var ute och red igår på Synd och Spök, ja provade då att sätta på Synd pessoa bettet med dubbeltyglar så att ja hade en s.k. "handbroms" att ta i när hon la sig på, kan säga att den var väl behövlig!

Jag börjar bli lite smått nervös nu! Kira och ja ska ha tävlingsdebut i Lydnad på lördag :S läskigt!! jag vet med mig att ingenting är perfekt första gången och ja har sagt att de inte kan gå sämre än förra gången när vi provade på en tävling förra sommaren då fick vi endast 89 poäng, ja visst de gick kanske inte jättebra för ngn då :P men men ^^ bättre lycka nu! =D hålla tummarna då..

Nu börjar de bli dags att bege sig hemåt.. mamma lär väl knappast ha gjort klart hästarna =/ har ja tur slipper vi småhästarna iaf ^^

Nee ha de bra!!

Puss å hej leverpastej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0