Frida till veterinären

Ja igår var jag med Frida till veterinären, hon har pipit och gnällt och skällt nu i några dagar och till slut insåg vi att vi måste ringa vet. och höra vad de kan vara för fel, så när vi kom dit så fick frida bedövning och sen tömde dem analsäckarna på henne (låter trevligt värre) luktade tydligen apa sa dem, men glad var jag att ja var förkyld för ja kände inget ;P Men stackarn hade nog haft de jobbigt för dem var tydligen proppfulla, ska tillbaka igen nästa vecka och göra om det, samt ta ett blodprov för att kolla så att allt annat är okej i kroppen på henne, flickan börjar ju bli till åren så man vill gärna ligga steget före! ( förhoppningsvis så gör man det så att de inte är någonting som visas på provsvaren sen!)

Usch nu har jag varit sjuk hela veckan, sa nej till både skola och jobb igår och idag har ja ringt mig sjuk till Izaks mamma och sagt nej till krumeluren i Kyrkbyn (snyft) ska alltid vara ngt så att ja inte kan svara ja när dem i Kyrkbyn ringer.. Och igår ringde dem från Örbyhus och frågade om ja kunde jobba där idag, men ja sa nej till dem med, ja blir tokig på detta snart!! ja vill ju jobba!! Pengar är bra i denna tid när man närmar sig jul..

Nu ska ja hitta på någe vettigt, ha de bra!

Frida, Berta & Kira


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0