Trött på att vara sjuk!

Är så less på att vara sjuk på alla sätt och vis, nu har ja haft dålig sömn 2 nätter i rad och de tar på en, man orkar ju ingenting...

Då Kira inte var dräktig så äre bara sätta igång att motionera henne, och de är ju jävla lät när man har en hund osm är värre fryslort än en själv :P När de regnar får man i stort sätt bära ut henne för att hon överhuvudtaget ska sätta sina tassar i de där blöta äcklet som faller från himlen!

Karro sov här igår och hon sov på min bäddsoffa, ja tyckte lite synd om henne som skulle behöva sova i mitt rum när ja hostar som jag gör på natten, men de var inga större problem tror ja för hon vaknade nog inte en ända gång! :) I natt får hon iaf sova hemma för nu är någon hemma hos henne igen..

Nästa helg äre dags att rida kurs, men ja har ingen lust alls med det, dels för att jag är förkyld och dels för att pengaförrådet inte är direkt stort just nu, lr typ aldrig! *SUCK*

Vrf ska allt va så dyrt?!

Ha de bra allesammans så ska ja försöka krya på mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0