Hurra!! hurra!! hurra!!

Har varit lite taskig på att uppdatera på sista tiden, man kan väl säga att jag har formsvackor :P Vart iaf riktigt förkyld i tisdags och fick då hosta så jag tog host medicinen cocillana till natten när det var dags att sova vilket jag då hade förträng gav illamående hela dagen efter precis som förra gången jag tog det :( men men.. e huvet dumt får man lida för de sen :P förkylningen har iaf lugnat ner sig lite och hostan har dämpat sig lite den med..

Igår hade vi iaf kalas för Millan allt gick jättebra faktiskt :) många barn vare tyckte ja och man kunde liksom andas ut när alla barn åkt hem.. 

Igår kväll var vi bjudna på middag hemma Pers pappa så där fick man äta god kyckling och mumsig tårta efteråt, vi hade med oss en korg med vin, kex, frukt och ost från Eskesta gårdsmejeri :) jag skulle själv kunna tänka mig en sån present om det inte vore för vinet :P 

Idag vare dags för mera kalas för Millan eftersom det faktiskt är hennes riktiga födelsedag idag :) så idag kom diverse släkt och grattade henne, men som alla barn tycker så äre ju inge kul att sitta med dem vuxna alltför länge så Per och jag gick in i vardagsrummet och spelade spel med henne som hon fått av oss :) Kul!

Nu ska vi snart leda iväg Trostan och Synd till Frebro och sen ska ja rida Spök dit, nu ska vi vara lite hård mot bebisarna här hemma som har så svårt att släppa sina mammor ifrån sig, dem ska helt enkelt vänjas vid de nu. Trostan, Synd och Spök ska få lite semester från hemma världen :P Trostan får följa med för att de är lätteare att rida när man har alla tre ridhästarna på samma ställe, och för att Birk ska få rå om bebisarna lite :)

Ska ta ut kameran så vi kan knäppa lite kort på dem när vi tar ut dem ur hagen :)

Puss å hej leverpastej!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0