Leveransklara, vart tog tiden vägen?

Ja dem är leverans klara nu, vart tog tiden vägen? Inte vet jag.. men den tycks rusa iväg i en hejdundranes fart!

Jag har nu legat däckad i ca en vecka i förkylning idag var första gången jag kände att jag kunde röra mig :) Men har ju fortfarande en hosta som inte är kul, tur att man kan preparera sig med bricanyl och annat slemlösande meducin som pippi sa ^^

Här kommer lite flera bilder på sötnosarna..



Candy´s Riff



Candy´s Hubba Bubba



Berta har fult sjå att hålla koll på alla fem busungar samtidigt!



Familjesammankomst vid vattenskålen



Candy´s Jenka är trött efter att precis ha mättat magen med mat



Candy´s Riff sitter och spanar in Fridas öron, dem ser väldigt tuggvänliga ut!



Candy´s Hubba Bubba



Candy´s Toy i profil

Inga fler bilder just nu, men ska försöka fota mera så klart!! :)

Sov gott allihopa!


Kommentarer
hhaannaolsson

det har faktiskt gott bra, nu vågar jag säga ifrån mer o han lyssnar på det. :)

2010-12-16 @ 22:08:31
URL: http://hhaannaolsson.blogg.se/
Kenny

Sorry så jätte mycke :-/ Va ju absolut inte meningen.

2011-01-08 @ 16:30:54
URL: http://keenny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0