Bored as hell!

Har så satans tråkigt! sitter just nu och lyssnar på musik.. borde gå å lägga mig, men vill inte! vem fan vill lägga sig i en stor säng själv?! karln e ju på LAN.. blää!! Kan inte nån bara sparka mig i häcken! skulle behöva komma ut lite mer..

I höst hamnar man på ett nytt ställe att jobba på, får se hur de känns, men kommer sakna alla på de gamla stället apmycket! :( Men man ska hålla alla portar öppna, lr vad säger man ?!

Imorn är de peterkurs igen och red idag och igår och gick åt helvete på både igår och idag.. så idag hoppade mamma upp på henne en sväng, hon har lite mer tyngd och styrka än mig.. Synd e riktigt hemsk när hon brunstar så de blir nog att rida kurs på pessoabett imorgon.. Annars lär de va slut med axlarna och min redan sönderskavda händer..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0