Snart är de dags!

Snart är de dags att dra igårng och jobba på allvar.. jobbade ju förra vecka på Vreten under sammanslagningen och roligare kunde man ju ha gjort, de var inget barn från Astrakanen där, och dem tre som var där från ärentunavägen skulle likaväl ha klarat sig utan mig eftersom ja knappt kände dem :P men men, mer pengar blir de i augusti ^^ Nästa vecka jobbar jag på Astrakanen och sen vecka 32 drar allvaret igång och då börjar jag på Malmvågen i Vattholma. Hoppas ja kommer trivas lika bra där, om inte annat så hoppas jag på att få komma tillbaka till Astrakanen sen ^^

Nu har jag inte ridit sen i lördagsmorse när jag var hurtig och klev upp före kl 6 för att kunna rida ute i skogen utan flygfän, men tji fick jag för de var en miljard flugor och broms ute så man fick nästan panik när man skrittade så ska man slippa dom djävlarna måste man nog gå upp 4 tror jag :P iopf var de extremt kvavt ute då oxå.. Hur som helst så gick de inge vidare att rida då för Synd låg på i munnen som bara den och de kändes inte snällt att tvinga henne gå i massa volter och sånt när man själv knappt stod ut med alla flygfän! Ska ut och rida ikväll så får väl hoppas att de går lite bättra då! Har en förhoppning om att de blåser lite mer då än i lördags :P

Bestämde mig för att göra kyckling och ris till mat, men de kanske hade varit smart att ta fram kycklingen imorse.. :/

'

En bild på Spök sen i våras ^^ Nu går hon ju med pyjamas på sig stackaren..

Får se när ja skriver nästa gång ^^ Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0