Mera snö..

Ja, i natt kom det mera snö, och det ville vi ju ha, eller? ;) men de var så lite så det lär ju försvinna inom de närmsta timmarna.
 
Idag står iaf ridning på schemat, Disa först och sen blir det Synd. Disa är inte riden på hela veckan så vi får väl se hur min lilla popcorn häst är idag, hon hade iaf full fart i hagen igår :P
Jag har svarat på en annons på ett par g-boots till salu, men det stod bud på dom så vi får väl se..
 
Skulle vilja prova något annat med Synd, typ trec eller liknande. Då jag vet att tävla i en vanlig gångartstävling aldrig kommer att vara ngt för henne ;) Ngt förslag på ngt annat än trec som man kan prova på?
 
Guldklimpen och jag :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0