Dreggelfia!

Snerra dregglar massor när hon rids oavsett vad vi hittar på :P
Hela nederdelarna av tyglarna är kladdiga ;) Äntligen börjar damen visa vad hon går för, är så glad att det äntligen börjar hända grejjer. Nu tränar vi för att de ska gå bra på kursen och jag kanske kan få några tips där. Efter kursen ska jag bestämma mig för om de är dags att anmäla sig till en tävling :)
 
Älskling och jag har gjort en liten tripp ut till Ängskär och lånade svärmors husvagn mysigt och lugnt och skönt, men borta bra men hemma bäst :P Vi hade sol men VÄLDIGT mycke blåst så de var lite ruggigt att vara ute, lugnade ner sig lite på eftermiddan så vi kunde grilla iaf :)
 
Imorgon fyller älskling så har gjort smörgåstårta och en annan kaka till kaffe ;) Åter kommer om vilken kaka :P
 
Bye bye..!
 
 


Kommentarer
Ewa

Gläds åt att ni börjar finna varandra...det tar lite tid att lära känna en ny häst!
Hoppas Ni får en fin dag när din älskling fyller!
Kram
Ewa

Svar: Tack Ewa, ja de tar egentligen ca 1 år innan man faktiskt känner hästen :) Och innan hästen helt litar på en. Fick en jätteskön dag med massa gófika ;) Kram
Mia

2013-07-24 @ 00:28:03
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0