Handhäst..

Mm.. Nu har jag provat rida med handhäst och tyckte jag gjorde ett klokt val när jag sadlade Synd och tog på Snerra tränset, men efter halva vägen var jag tvungen att släppa Snerra, annars hade jag åkt ur sadeln på Synd, Snerra var ingen vidare bra häst att ha som handhäst :P noll följsamhet och lär ha rejäl träningsvärk i armen imorgon..plus att Synd blev jättestressad av att Snerra inte följde med.. Men men Snerra stod snällt och väntade medan jag satt av Synd och tog sen tyglarna på Snerra, tog av sadeln på Synd och la den på Snerra istället. SEN funkade det hela vägen hem töltade och travade på Snerra och Synd följde snällt med. En lärdom rikare i alla fall :P
 
Imorgon blir de till att kliva upp tidigt för då kommer Tina så då ska vi rida en sväng :)
 
Dags att sussa natti natti!
 
Just de köpte tävlingslicens idag så NU närmar de sig snart.. ska bara på kurs och sen anmäla mig till en tävling också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0