En intensiv vecka!

Veckan började med att vi hade sommarfest på jobbet med föräldrar och barn, super mysigt och vi hade nästan tur med vädret :P Började regna lagom till alla nästan hade fått i sig picknicken. Tisdagen fortsatte i rasande fart och onsdagen likaså, i torsdags hade vi möte med de nya föräldrarna inför hösten, de var riktigt kul att visa dom runt och berätta om hur våra dagsrutiner och verksamhet ser ut :) Jag landade då hemma strax före 21 för att sen åka till stallet och mata hästarna, som tur var hade gulliga Tina mockat och tagit in dom små juvelerna, så jag behöver bara fodra :) Blev ju inte många timmars sömn den natten då jag behöver packa lite inför fredagen för då var de dags för sommarfest för oss personal på flustret, kul hade vi :) men eftersom jag skulle upp väldigt tidigt idag så blev jag hämtad före tolv  och efter en väldigt fnissig bilfärd hem så slocknade man ovaggad :P Idag var det upp före tuppen och göra sig i ordning för att åka till stallet och packa in klart i bilen, för sen lastade vi hästarna och drog i väg till Tierp för idag gick den årliga tävlingen Svanby Open av stapeln :) Ja har haft jättekul och både Synd och jag var sopslut när vi var klara med alla klasser, jag var med i 2-gång, 3+1 gång, safttölt och trail gick inte allt för bra i ngn av klasserna förutom i trailen då ja kom 2:a :D haha nåt ska man ju vara bra på ;) Bränt mig rätt ordenligt i solen idag  så de lär väl kännas imorgon..
 
Tröttis hästen. Och lädergrimman hon har på sig köptes på loppisen idag för 10 kr ;)
 
Blir en lugnare dag imorgon tror jag :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0