Jävla skit!!

Uppsala landsting i ett nötskal!! Har just varit till mvc för att kolla blodtrycket, och jag gick dit i tron om att de fortfarande hade drop-in på onsdagar så ja tog ledigt en timme från jobbet bara för att jag skulle hinna dit i tid.. och så har de slutat med drop-in för sommaren!! morr!! fan oxå, och inte hade de nån bokningstid heller.. men ja fick iaf lämna namn och nummer så skulle de ringa så fort de visste ngt. Nej nu ska jag äta lite innan de är dags att åka till tierp och klippa sig.. ja de kan väl inte bli fel iaf.. lr?!
 
Idag ska Disa ridas, igår vare Snerras tur, de börjar kännas som att hon börjar muskla sig lite, fick några korta bitar ren mjuk tölt igår :) ja egentligen ska de bara skrittas och galopperas men jag var tvungen och se om de hade stärkts någonting. Och de hade det! :D just nu rids hon varannan dag då hon tycker det är fruktansvärt påfrestande att inte få gå med huvudet i backen och hon måste gå och samla sig högt. Och det jag vinner på det här är rejäla benmuskler för satan så jobbigt det är ;) samt att jag i slutändan förhoppningsvis får en välmusklad och flott häst :P 
 
 
snart är vi på rätt spår igen :)
 


Kommentarer
Ewa

Oh va glada dina jobbarkompisar blir när de får tårta...Du är gullig Du !!!
Härligt att det händer saker med Snerra!
Kram o ha en härlig helg
Ewa

Svar: Ja dom blev glada och alla frågade: Fyller du år? :P Haha kan man inte bara vara snäll. Hoppas ni hade det mysigt på tävlingarna idag trots att Amilia inte fick starta :/ Kram
Mia

2013-06-28 @ 06:07:25
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0