vad hände?

Från att ha haft väldans mycket energi och lust till at göra saker igår till att inte finna någon gnista alls idag :/ mjo visst jag var till stallet imorse och släppte ut hästarna och gav dom mat, samt har varit till stallet igen för att ge lunch och ta Trostan och Snerra till gräshagen en stund.. men i övrigt har ja inte gjort mycket.. kikat på Grey´s och laddat över bilder till USB som Johanna och Karin ska få på kursen :)
 
Jag vet inte rikitigt om de beror på att det har varit väldigt mycket runt omkring mig senaste tiden och det här med hösten känns rätt tungt just nu, men som jag egentligfen vet kommer att räta ut sig.. :/ sömnbrist från den här veckan som Per har varit borta kan oxå vara en bidragande faktor i det hela.
 
Nee nu ska ja nog kika i frysen och fixa mat.. blir nog en skritt tur på Snerra sen, med ngt inslag av galopp.
 
Bye bye!
En bild på Thokki och mamma från förra kursen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0