Blodomloppet

Ja de ni! Jag som aldrig har varit med i nå lopp har nu för första gången i mitt liv fått en nummerlapp :P Jag ska vara med i blodomloppet på 5 km och man får promenera ;) Så jag och kollegorna ska promenera hela vändan och sen får man en picknick korg :D (de e väl därför man går.. fniss..)
 
 
Får ont i magen av allt de här tänkandet på hästarna.. :/ och inför hösten med jobbet känns också påfrestande just nu, kan inte allt bara reda ut sig så livet kan återgå till de normala..
 
Imorgon får vi hem 2 nytillskott, 2 fjordingar som vi hoppas är inkörda, vi vet inte så mycket om dem än då vi i princip räddat dom från slakt. De var morbror som ringde och frågade om vi visste ngn som kunde tänka sig att hand om dom. Så då valde vi att ta hem dom så får vi se hur dom är. De skulle iaf vara lugna och snälla :)
 
Men men nu är de dags att gå å byta om innan skjutsen till loppet kommer.. ;)
 
Bye bye!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0