Glader :)

Nu fick jag äntligen veta hur de hade gått, blev ingen riktig ok stämpel men tillräckligt för att jag ska ha bestämt mig ändå. Så nu längtar jag tills nästa grej :P
 
Idag har de varit riktigt varmt och svettigt ute och jag mitt smarto satte på mig svarta jeans och en svart t-shirt imorse.. ja.. inte luktar ja jordgubb precis ;) tur att inte hästarna bryr sig sen :P
 
Var iväg till Granngården och köpte myggmedel till hästarna, de är stora reaplan ute på kvällarna nu.. ska ta och rota fram eksemtäcket till min fina tjej som snart måste krypa i pyjamasen, inga tecken på att börja klia sig än iaf!
 
Dags att börja fundera på mat.. ingen lust att göra ngt, men de har man väl aldrig :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nennir

I en egen liten värld

RSS 2.0